Google Friend Connect




Making Money Online

Making Money Online
Making Money Online
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 August 2007

Indahnya Seks

Indahnya Seks

http://tamanwangi.perempuanmelayu.info/

Seks. Keindahannya seks bukan sekadar diukur daripada nikmat seks itu sendiri. Seks adalah hubungan antara lelaki dan wanita yang dijalinkan dengan kasih sayang dan cinta. Itu asas utama untuk mendapatkan seks yang indah dan seks yang memulihkan.

Wanita Dating Zone
http://dating.perempuanmelayu.info/

Untuk mewujudkan kasih sayang dan cinta memerlukan kejujuran. Seks memerlukan kejujuran dan terus terang. Bukan bermaksud hati tidak perlu dijaga, cara dan bagaimana penyampaian perlu diambil kira.

Wanita perlu memahami. Lelaki perlu tahu bagaimana hasil akhir hubungan seks. Wanita mungkin rasa malu untuk berkongsi rasa. Namun luahkan sedikit masa berdua selepas membersihkan diri, untuk berkongsi keindahan seks sebelumnya.

Lelaki perlu menerima. Seks kepada wanita bukan sekadar klimak seks semata-mata. Ia adalah curahan kasih sayang dan cinta. Ia adalah belaian kasih sayang dan cinta. Ia bukan hanya untuk memuaskan nafsu. Belai wanita, bersikap lemah lembut dan romantik. Wanita perlu dibelai dan dimanjakan.

Cabaran kepada lelaki. Belai wanita, foreplay sehingga wanita itu sendiri meminta. Selagi pasangan wanita anda tidak meminta dengan menyebutnya dengan mulut, belailah. Bacalah beberapa links dibawah ini untuk kemahiran seks yang Blog Taman Wangi boleh diusahakan dan dilakukan.


Indah seks perlu dinikmati bersama-sama. Seks perlu dijalinkan agar ia boleh merapatkan hubungan dan memulihkan pasangan.

Blog Taman Wangi mengumpulkan artikel dan tips tentang indahnya seks atau mencapainya di blog http://tamanwangi.perempuanmelayu.info/

Blog ini tiada kaitan dengan blog seks seperti Sabul sabulan atau rumah tumpangan Sabul. Ini adalah blog mengenai pendidikan seks dan ilmu seks. Blog ini tidak mengandungi gambar-gambar bogel atau lucah. Blog ini sedaya upaya mematuhi panduan yang dikenakan oleh pihak berkuasa terhadap majalah berkenaan gambar perempuan atau wanita.

Blog ini tidak berkaitan dengan Seksmelayu atau forum seksmelayu. Seksmelayu disini adalah panduan dalam ilmu seks dalam bahasa melayu.

No comments:

Post a Comment