Google Friend Connect




Making Money Online

Making Money Online
Making Money Online
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 August 2007

Keindahan Tubuh Badan Perempuan Bogel

Keindahan Tubuh Badan Perempuan Bogel

Sertai senarai email taman wangi tentang seks melayu
http://asia.groups.yahoo.com/group/tamanwangi

Lelaki naik nafsu apabila melihat tubuh wanita yang bogel tanpa pakaian. Dorongan nafsu lelaki perlu panas selalu agak batang zakar akan sentiasa tegang untuk membolehkan batang zakar dimasukkan ke dalam pantat perempuan.

Tips dan artikel seks
http://tamanwangi.perempuanmelayu.info/

terdapat kajian menyatakan apabila lelaki memandang atau menikmati buah dada perempuan yang tubuh badannya berbogel akan mengurangkan risiko sakit jantung. Peningkatan aliran darah dan hormon didapati memberikan kesan positif kepada kesihatan lelaki.

Wanita janganlah terus berbogel untuk menaikkan nafsu lelaki. Memang diakui ia akan menaikkan nafsu ramai lelaki tetapi lelaki perlu digoda dengan perempuan yang berpakaian seksi.

Leher yang bersih dan wangi adalah antara tempat yang seksi bagi lelaki. Ia akan lagi seksi apabila memakai pakaian yang nampak lurah dada tetapi tidak keseluruhan dada. Leher adalah tempat sama ada lelaki atau wanita apabila disentuh dan dicium akan meningkat berahi seks lebih-lebih lagi kepada wanita. begitu juga pangkal dada wanita. Apabila pangkal dada wanita didedahkan kepada lelaki akan meningkatkan rasa gairah akan tetapi apabila kawasan itu disentuh dan dicium oleh lelaki akan meningkatkan nafsu wanita.

Terdapat pelbagai baju tidur yang sesuai untuk tujuan wanita menjadi seksi. Ada yang mendedahkan pangkal dada dengan g-string. Pilihlah kain yang jarang hampir nampak warna kulit. Ia lagi seksi apabila warna puting buah dada boleh dilihat.

Dalah lagi seksi apabila baju tidur adalah pendek menampakkan paha. Adalah sungguh seksi apabila wanita buka dan tutup kangkang sambil mengusik dan menggoda lelaki.

Cahaya lampu dalam bilik tidur adalah penting. Cahaya perlu muram tidak terlalu terang. Seakan-akan nampak tidak. Belaian atau foreplay dilakukan dengan pakai tidur sehinggalah perlu untuk berbogel. Rangsangan, belaian dan foreplay akan meningkatkan berahi lelaki dan meningkat jumlah air mani. Kepada wanita rangsangan, foreplay dan belaian meningkatkan pengeluaran cecair faraj.

Pancutan mani yang banyak bercampur cairan faraj perempuan meningkatkan nikmat seks apabila air mani dilepas dalam faraj perempuan tanpa sebarang halangan seperti kondom. Bacalah mengenainya di blog Taman Wangi

http://tamanwangi.blogspot.com/

Apabila masanya sudah tiba untuk batang zakar dimasukkan ke dalam pantat perempuan. Gunakan cairan faraj perempuan untuk disapukan disekeliling bibir faraj. Ini akan memastikan bibir faraj tidak bergesel dengan kasar dengan batang zakar.

Selepas menyapukan cecair berahi wanita dibibir faraj, letakkan kepala batang zakar di pintu faraj dan kuakkan bibir faraj akan mudah kepala zakar masuk. Jangan masukkan terus, lakukan perkara dibawah untuk kenikmatan emosi seks.

Biarkan dahulu kepala batang zakar dipintu faraj. Tegakkan tangan dan nikmati pandangan indah buah dada pasangan anda. Nikmati satu persatu. Ambillah masa kerana selepas hubungan seks, agak susah bagi wanita untuk dedahkan semula dada. Jadi nikmatilah. Selain menikmati dengan pandangan. Cium dan jilat puting buah dada perlahan. Malah sedut dengan lembut dan lihatlah sama ada wanita anda mengerang kesedapan.

Jika mahu meningkat tanda di dada atau love bite. Tandakan dengan cara sedut bahagian dada yang sesuai. Jangan gigit kerana ia menyakitkan.

Adalah sopan bagi kebanyakan wanita, sekiranya anda berdua dibawah selimut. Cara sopan begini akan membuatkan wanita rasa selesa dan selamat dan meningkatkan rasa berahinya. Peningkatan berahi wanita akan memberikan nikmat kepada batang. Batang akan dikemut dengan kuat dan nikmat.

Bacalah mengenai menikmati faraj perempuan dan pancutkan air mani dalam faraj wanita di Blog Taman Wangi

http://tamanwangi.perempuanmelayu.info/

Puas menikmati pandangan indah dada perempuan sudah sampai masa untuk menekan perlahan-lahan ke dasar burit pantat perempuan. Sebelum mula menekan, pandanglah mata antara satu sama lain dengan penuh kasih sayang dan cinta. Lelaki, mintalah izin untuk masuk.

Mulakan tekan masuk perlahan-lahan. Jangan tekan terus ke dalam. Ambil masa tekan dan berhenti berperingkat. Suku panjang batang zakar, setengah panjang batang zakar, tiga suku panjang batang zakar. Lakukan tusukan masuk umpama perempuan itu masih dara. Setiap masa, setiap kali bersama lakukan hubungan seks umpama wanita masih dara.

Untuk tekanan batang zakar ke dasar faraj perempuan, tekanan ke pintu rahim wanita. Cium dan cumbulah bersama sepuas-puasnya dan kemudian pandanglah mata tekan batang zakar sedalamnya. Perempuan perlulah sambut dengan angkatkan sedikit pinggul agar ia boleh sama dirasa kenikmatannya.

Mulakan dayungan apabila bersedia. Adakala, terutama wanita yang sudah lama tidak main, akan klimak dan puas akibat berahi yang lama dan rasa sedap batang masuk dalam pantat. Lelaki perlu tunggu sehingga klimak reda. Dayung perlahan-lahan pada awalnya dan lajukan dayungan mengikut naluri dan nikmat.

Baca lanjut di Blog Taman Wangi.

http://tamanwangi.perempuanmelayu.info/

Mencari perempuan untuk berpacaran

http://dating.perempuanmelayu.info/


No comments:

Post a Comment