Google Friend Connect




Making Money Online

Making Money Online
Making Money Online
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 January 2009

Tips Seks Blog Taman Wangi

Tips Seks Blog Taman Wangi

Hubungan seks seperti mana aktiviti-aktiviti lain dalam kehidupan turut memerlukan persediaan dan kelainan. Persediaan agar hubungan seks yang dilakukan mencapai maksud kebahagiaan dan kepuasaan yang dimahukan oleh setiap pasangan suami isteri. Kelainan pula diperlukan agar tidak timbul rasa kebosanan dan hambar dalam hubungan seks.

Fantasikan hubungan seks anda terutama isteri. Sekiranya perlukan kepuasan seks, fantasikan apa yang anda mahukan dengan pasangan anda. Fantasikan hubungan seks dari awal hari sehinggalah tiba masanya. Dengan memikirkan dan membayangkan apa yang akan berlaku semasa hubungan seks dengan suami atau isteri, ia membuat anda lebih berahi dan bersedia untuk menikmatinya dengan lebih baik.

Wanita mengambil masa untuk mencapai berahi untuk hubungan seks.

Pastikan keperluan seks disampaikan kepada suami atau isteri sejak awal lagi. Jangan nanti bila tiba masa diperlukan suami atau isteri tidak bersediaan atau dalam keadaan tidak boleh untuk bersama. Anda pasti akan kecewa.

Seks adalah ubat stres tetapi sebelum seks, tidak boleh stres. Bergembira sebelum melakukannya. Pergilah "Dating". Berjalan-jalan, menonton wayang dan berhibur. Ini lagi menimbulkan rasa tertarik antara suami isteri dan menjadikan hubungan seks lebih bermakna.

Anda perlu sihat. Jaga apa yang dimakan sepanjang hari. Elakkan pedas dan makanan yang menyebabkan perut anda tidak selesa. Senaman ringan sebelah petang, sama ada berjalan di taman atau berjogging. Senaman boleh meningkatkan kemampuan seks.

Bacalah panduan dan tips seks yang boleh anda lakukan. Blog Taman Wangi mengumpulkan pelbagai panduan dan tips yang boleh dibaca oleh pasangan suami isteri. Antaranya adalah Siri posisi seks blog Taman Wangi yang membolehkan anda mempelbagaikan posisi dan cara anda melakukan hubungan seks.

http://tamanwangi.perempuanmelayu.info/

Hantar email ke tamanwangi-subscribe@yahoogroups.com untuk menyertai senarai email terhad pelbagai tips dan nasihat seks untuk pasangan suami isteri.

http://asia.groups.yahoo.com/group/tamanwangi/join

Ubah cara hubungan seks. Sekiranya sebelum ini anda mulakan dengan ciuman mulut, mungkin kali ini mulakan dengan urutan asmara. Sekiranya sebelum ini melakukan hubungan seks di bilik utama, mungkin cuba tukar angin di bilik lain. Sekiranya sebelum ini anda puas sewaktu dia diatas mengapa tidak kali ini puas bersama dia pula dibawah. Tukarkan kebiasaan, jangan terlalu tetap dalam bila, dimana dan apa dalam hubungan seks.

Idea untuk seks. Untuk isteri, mandi bersama dengan memakai pakaian dalam yang akan menjadi jarang apabila kena air. Melihat anda begitu boleh membuat suami anda lebih berahi. Jangan lupa untuk minta suami anda sabunkan badan anda.

Jangan lupa memberikan pujian kepada suami atau isteri. Sekiranya ada belaian pasangan anda, yang anda suka maka beritahulah. Dia pasti akan melakukan lagi.

Jangan kritik yang negatif. Cuba cari jalan pujian boleh mengubah sesuatu yang anda tidak suka. Sebagai contoh sekiranya anda isteri tidak suka buah dada dipicit dengan kuat, maka nyatakan apa yang anda suka dilakukan kepada buah dada. Sebagai contoh pujilah rasa sedap tangan suami membelai sekeliling buah dada.

Lelaki tidak mengambil masa yang lama untuk berahi atau mood baik untuk seks. Wanita mengambil masa dalam lingkungan 20 minit untuk merasa berahi dan bersedia untuk seks. Sekiranya anda, isteri, merasakan diri tidak bersediakan atau tidak dalam mood baik untuk seks. Beritahu tetapi tidak lagi menolak dan cuba berikan peluang untuk suami menaikkan berahi anda. Cadangkan foreplay yang anda isteri rasakan ianya akan menaikkan rasa berahi.

Sekiranya masih lagi tidak boleh timbul rasa berahi, pandang matanya, nyatakan maaf dan bincangkan cara lain yang suami dapat puaskan dirinya dan berikan masa lain yang anda isteri fikirkan akan lebih bersedia. Rasa kecewa boleh cepat dihilangkan sekiranya ada penyataan untuk mencuba lagi dimasa yang sesuai.

Kepada suami, silalah memahami. Isteri, wanita tidak cepat untuk berahi dan bukan sepanjang masa isteri anda boleh "on" sahaja. Sekiranya ada penolakan, ketepikan dengan cepat rasa kecewa dan bincanglah cara lain untuk "legakan" diri. Sebagai contoh, cubalah puas atas perut isteri dengan isteri membelai dan menghisap puting dada suami. :)

Tips sewaktu hubungan seks.

Apabila suami keluarkan batang zakarnya ke dalam faraj isteri, isteri cuba kemutkan batang zakar suami. Kemutan itu umpama anda menahan air kencing separuh jalan. Apabila suami masuk semua batang zakar, kendur atau rehatkan faraj anda.

Sewaktu isteri puas, otot bawah pelvik akan berdenyut dengan kuat. Latihan diatas akan meningkatkan lagi denyutan otot tersebut dan meningkatkan kepuasan seks isteri. Malah latihan diatas akan membuat suami lagi suka.

Suami atau isteri, cuba tekan dengan lembut telapak tangan bahagian, selepas sedikit tulang ari-ari. (Antara perut dan ari-ari). Tekanan lembut ini akan membuat bahagian G-spot lebih dekat kepada pintu faraj dan akan lebih disentuh oleh batang zakar.

Kawal nafas dan cuba tarik dalam sentiasa. Ini membolehkan oksigen disedut dengan lebih banyak. Hubungan seks adalah senaman berat yang memerlukan oksigen yang lebih daripada biasa. Biasakan bernafas terus ke dalam dada tanpa mengerakkan perut.

Lagi banyak tips hubungan seks suami isteri di Blog Taman Wangi

Menentukan Wanita Kuat Seks
http://www.tipswanita.com/Family/Menentukan_Perempuan_Kuat_Seks/
http://tamanwangi.perempuanmelayu.info/2008/12/menentukan-perempuan-kuat-seks.html

Bacaan Untuk Pasangan Suami Isteri Yang Baru Mendirikan Rumah Tangga
http://www.tipswanita.com/Family/Bacaan_Untuk_Pasangan_Suami_Isteri_Yang_Baru_Mendirikan_Rumah_Tangga/


Kehendak Wanita Dalam Seks
http://tamanwangi.perempuanmelayu.info/2008/05/kehendak-wanita-dalam-seks.html

Mengurut Buah Dada Permepuan
http://tamanwangi.perempuanmelayu.info/2008/05/mengurut-payu-dara-buah-dada.html

Kepuasan Seorang Wanita
http://tamanwangi.perempuanmelayu.info/2006/06/kepuasan-seorang-wanita-orgasm.html

Siri Posisi Seks Taman Wangi boleh dibaca dengan klik tag Posisi Seks di Blog Taman Wangi ...

http://tamanwangi.perempuanmelayu.info/

Lain-lain artikel menarik :-

Aromatherapy untuk seks yang memberahikan
http://blog.perempuanmelayu.info/2008/04/aromatherapy.html

Lingerie Seksi Ghairah Suami Perlukah suami minta ?
http://www.tipswanita.com/Woman/lingerie_seksi_ghairah_suami_Perlukah_suami_minta_/

Hantar email ke tamanwangi-subscribe@yahoogroups.com untuk menyertai senarai email terhad pelbagai tips dan nasihat seks untuk pasangan suami isteri.

Wassalam.

Kumpulan penulis Taman Wangi

9 Jan 2009

Hakcipta dituntut oleh penulis dan penyumbang Kumpulan Taman Wangi dan Perempuanmelayu.info
http://tamanwangi.perempuanmelayu.info/

This work is licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 Malaysia License. To view a copy of this license, visit http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/my/ or send a letter to Creative Commons, 543 Howard Street, 5th Floor, San Francisco, California, 94105, USA.

--- Iklan ---

Make Money Online For Malaysian
http://cybermoney2u.blogspot.com/

Sertai dan bertemu dengan rakan-rakan yang lain
http://www.tipswanita.com/friends.html

No comments:

Post a Comment