Google Friend Connect




Making Money Online

Making Money Online
Making Money Online
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04 February 2007

Perkara-perkara Wanita Perlu Tahu Tentang Seks

Perkara-perkara Wanita Perlu Tahu Tentang Seks

Hampir satu pertiga wanita menghadapi masalah untuk mencapai klimak (orgasms), tetapi mana-mana wanita boleh mencapai satu tahap kepuasan atau klimak jika wanita itu kehendakinya.

Jenis-jenis kepuasan Wanita
http://kamasutra.wanita.us/wanita-puas.php

Dengan 8000 hujung saraf kelentit adalah sensitif, jika ia tidak dirangsang dengan baik, sewaktu hubungan seksual rangsangan yang tidak cukup akan membuat wanita tidak mencapai klimak. Sekiranya ini Wanita tidak sepatutnya merasa kecewa. Berasa tenang dan nikmatilah kepuasan yang datang dalam keadaan sedikit ataupun banyak.

Rangsangan kepada kelentit boleh dilakukan dahulu dengan cara tidak langsung. Minta pasangan anda gosok secara perlahan dengan hujung-hujung jari kedua-dua belah paha. Keadaan sesuai apabila wanita sudah basah atau kelentit apabila disentuh tidak geli atau sakit. Yang penting timbul rasa kenikmatan apabila disentuh.

Pasangan kepada wanita yang menghadapi masalah klimak perlulah membantu dan memahami. Bincanglah untuk mencari cara yang sesuai. Seluruh tubuh wanita boleh dirangsang untuk mencapai kepuasan.

Bagi lelaki yang menghadapi masalah mati pucuk, bertemulah dengan doktor pakar seperti dr Ismail Tambi. Mati pucuk adalah perkara yang mudah untuk diatasi apabila dirawat dengan betul.

Dengan jadual hidup yang sibuk kebanyakan wanita tidak ada masa yang panjang untuk berasa berahi. Pastikan wanita jadualkan dengan pasangan waktu untuk hubungan seks dan kekerapan sekurangnya sekerap mencuci baju atau lebih kerap lagi.

Penyakit berjangkit melalui hubungan seks tidak membatasi usia atau jenis hubungan. Pastikan pemeriksaan kesihatan dijalankan oleh anda dan pasangan anda. Ambil langkah-langkah perlindungan seperti memakai kondom.

Pelbagaikan cara dan bagaimana hubungan seks asalkan ia dalam batasan. Kejemuan boleh melanda pasangan. Belajar tentang "sensual sex" dan pelbagai gaya baru dalam hubungan. Sikap romantik, seksi dan manja boleh mengubah rasa bosan dalam seks.

DUREX Play Vibrating Condom
http://tamanwangi.blogspot.com/2007/01/durex-play-vibrating-condom.html

Ada pelbagai cara pencegahan kehamilan dan setiap satu ada kebaikan dan kelemahan. Belajar tentangnya agar pilihan yang sesuai dan selamat untuk anda. Tanyalah kepada doktor pilihan-pilihan anda.

kongsilah fantasi seks anda tetapi jangkakan dulu penerimaan pasangan. Jika dijangka penerimaan yang kurang baik, simpan sahaja untuk diri sendiri.

seks dapat membantu dalam wanita menghadapi stress namun hubungan itu perlulah dengan pasangan yang kekal dan tetap. One night stand hanya menimbulkan stress lain seperti kerisauan penyakit dan mengandung.

Seks Yang Baik Melegakan Stress
http://tamanwangi.blogspot.com/2007/01/seks-yang-baik-melegakan-stress.html

Kebersihan adalah penting. Pastikan bukan anda sahaja menjaga kebersihan malah pasangan anda juga patut membersihkan diri sebelum melakukan hubungan seksual. Tahukan anda kanser pelvik atau kanser pangkal rahim disebabkan oleh virus hpv. Kemasukan batang zakar boleh mendedahkan anda kepada virus ini.

----

Artikel Sebelum ini :

Lelaki Wanita Dan Fakta Seks
http://tamanwangi.blogspot.com/2007/01/lelaki-wanita-dan-fakta-seks.html

Benefits of Sex
http://tamanwangi.blogspot.com/2007/01/benefits-of-sex.html

Lain-lain Tips dan artikel

http://tipswanitasihat.blogspot.com/
http://tamanwangi.blogspot.com/
http://tipswanita.blogspot.com/
http://jaringanmalaysia.blogspot.com/

Sidang Pengarang Wanita Dot Us
http://www.wanita.us/tipswanita.php

04 Feb 2007

This work is licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 Malaysia License. To view a copy of this license, visit http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/my/ or send a letter to Creative Commons, 543 Howard Street, 5th Floor, San Francisco, California, 94105, USA.

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/my/deed.ms

Dapatkan pengetahuan rumah tangga tips dan nasihat untuk wanita

http://groups.google.com/group/tipswanita atau email kepada tipswanita-subscribe@yahoogroups.com

Simpanan Email lama

http://groups.yahoo.com/group/tipswanita/
http://groups.google.com/group/tipswanita

--- Iklan

Duit Adsense semua boleh lakukan
http://www.wanita.us/adsense-wanita.php

Untuk Archive
http://groups-beta.google.com/group/tipswanita/web/beritahulah

No comments:

Post a Comment