Google Friend Connect




Making Money Online

Making Money Online
Making Money Online
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 May 2008

Menikmati Cipap Perempuan

Menikmati Cipap Perempuan

Terdapat pelbagai cara dan corak keluar masuk batang zakar dalam cipap atau pantat wanita yang diajar dalam pelbagai ilmu seks seperti kamasutra dan taman wangi. Perkara yang penting bukan cara tetapi apa yang dilakukan sebelum batang zakar dimasukkan dalam cipap perempuan.

Dating perempuan melayu
http://dating.perempuanmelayu.info/

Fakta yang lelaki dan wanita perlu tahu. Hubungan seks biasa, apabila batang zakar masuk ke faraj wanita dan berlaku gerak keluar dan masuk. Purata masa adalah 419 saat (sekitar 6 minit lebih). Apabila wanita dirangsang dengan sebaiknya sekitar 2 minit wanita boleh mencapai klimak pertama dan seterusnya dalam minit-minit berikutnya.

Fakta. Merangsang dan membelai mengambil masa lebih lama daripada melakukan hubungan seks.

Perempuan perlu dirangsang dan menjadi berahi. Cipap faraj perempuan perlu keluarkan cecair pelincir, agar mudah batang zakar dimasukkan dalam faraj perempuan dan tidak menimbulkan kesakitan atau melecet bibir faraj.

Merangsang dan menjadikan perempuan berahi jangan dipandang remeh oleh lelaki. Tanpa rasa berahi dan rangsangan, faraj cipap tidak mengeluarkan cecair faraj, bukan setakat lelaki tidak menikmati, nikmat faraj yang tinggi, malah ia boleh menyakitkan kepada perempuan.

Perkara yang pertama adalah memahami kehendak seks daripada segi lelaki dan wanita. Pada wanita, hubungan dalam seks adalah satu penerimaan, sokongan dan tarikan. Manakala seks kepada lelaki adalah perbuatan seks itu sendiri. Tidak perlu kelirukan diri masing-masing atau cuba membuat pasangan memahami kehendak seks berdasarkan pandangan masing-masing.

Yang perlu dilakukan adalah cuba mengambil jalan tengah agar kedua-dua mendapat kepuasan atas dasar keperluan masing-masing, keperluan lelaki untuk melakukan seks dan keperluan wanita untuk berbual, berkongsi rasa dan berpelukan.

Antara yang boleh dilakukan adalah dengan langkah awal sebelum malam mengadakan seks. Bacalah seks yang romantik di blog Taman wangi.

http://blog.perempuanmelayu.info/

dan pasangan perlu memahami bahawa seks yang sebenarnya adalah seks yang memulihkan.

Bacalah Blog Kuasa Memulih Seks
http://blog.perempuanmelayu.info/2007/06/kuasa-memulih-seks.html

Ada cara untuk hubungan seks yang tidak memerlukan batang zakar keluar masuk ke dalam faraj wanita.

Coital Alignment Technique (CAT)
http://tamanwangi.perempuanmelayu.info/2007/05/posisi-seks-biasa-yang-luar-biasa.html

Menikmati hubungan seks bukan sekadar secara fizikal malah ia lebih kepada emosi. Fahami panduan diatas barulah cara keluar masuk batang zakar yang sebaiknya boleh dilakukan.

Bukan setakat wanita sahaja diberahikan. Lelaki juga perlu diberahikan terutama kepada pasangan yang sudah lama bersama. Kesibukan dan stres boleh membuatkan seks menjadi bosan.

Apabila perkara utama tentang seks, rasa gairah dan berahi sudah bangkit. Cairan faraj sudah sudah cukup ada untuk batang zakar dimasukkan.

Gunakan jari sapukan cecair faraj kepada dua-dua belah bibir puki faraj. Ini untuk memastikan batang zakar mudah melepasi bibir puki faraj. Bibir puki faraj yang kering mudah melecet apabila gerakan masuk dan keluar zakar dilakukan. Letakkan kepala zakar dibibir puki faraj dan gunakan jari untuk membuka ruang antara bibir agar mudah kepala zakar masuk.

Seltah itu tekan perlahan-lahan. Sewaktu menekan, pandangan mata antara pasangan janganlah dilepaskan. Lelaki perlu bertanya sama ada kemasukkan zakar ada menimbulkan kesakitan. Tekan perlahan-lahan. Ini membolehkan puki faraj menyesuaikan dengan ukur lilit batang zakar.

Apabila batang dirasakan sudah masuk setengah. Lelaki perlu berhenti seketika dan bertanya sama ada ada sebarang ketidak selesaan. Pada masa ini mintalah izin untuk terus tekan ke dalam penuh batang zakar.

Bersambung ...

Menikmati Cipap Perempuan
http://tamanwangi.perempuanmelayu.info/2007/08/menikmati-nikmat-faraj-2.html

Pengendali BelajarSeks dan Blog Taman Wangi

Versi 1 23 Julai 2007
Versi 1.1 15 Mei 2008

This work is licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 Malaysia License. To view a copy of this license, visit http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/my/ or send a letter to Creative Commons, 543 Howard Street, 5th Floor, San Francisco, California, 94105, USA.

Jika anda berminat untuk menyebarkan, atau meletakkan dalam laman web anda, mana-mana artikel BelajarSeks, Anda dizinkan dengan syarat meletakkan sumbernya iaitu

Kitab Tajul Muluk Moden dan Taman Wangi di

http://tamanwangi.blogspot.com/
http://groups.yahoo.com/group/belajar_seks
http://groups.google.com/group/belajarseks

Adalah sukar dan mengambil masa menulis artikel sebegini. Hargainya.

Untuk tidak ketinggalan sebarang Email daripada Blog Taman Wangi atau Kitab Tajul Muluk Moden ini sila sertai kumpulan Email terhad melalui sambungan dibawah

http://groups.google.com/group/belajarseks

Atau hantarkan email kosong kepada

belajarseks-subscribe@googlegroups.com

Laman sampingan dan salinan Taman Wangi Kamasutra dan Tajul Muluk Moden
http://tamanwangi.perempuanmelayu.info/

Archive

http://tamanwangi.perempuanmelayu.info/2007/07/menikmati-faraj-wanita.html

http://asia.groups.yahoo.com/group/tamanwangi/message/24

No comments:

Post a Comment